sonyanightstorm.blogg.se

2014-11-02
23:46:27

Archeage Archeage Archeage Archeage ARCHEAAGGEEEEE!!

Just nu spelar jag typ bara Archeage, tar också en paus från sso men tagit lite bilder så laddar upp dem nu xD
 
Så jag köpte den svarta hästen i mirage isle som kostade hela 50 guld (mest guld fick jag av traderuns :P) och där står Alice på det stackars fölet :c ....
 
1...2...3.... DONE O_O
 
So cute *.*
 
Så detta är Midnight, hon är så beautiful! ♥.♥
När hon blir lvl 50 kan jag göra henne till en Black arrow kanske byter namn då men like it :)
 
Pose :3
 
Weeeeeee :DD
 
Sen traderunnade jag, Alice och Tilde! Donkey poweeh!
 
Dennis blev lvl 20 så nu får han en morot och då blir det fart på honom xP
 
Och Senare fick Tilde en Wolfie :3
 
Hero och Hera är så söta tsm! :D
 
SO CUTEEEE *-*
 
Kick på er då xD
 
Ses! ♥
 
Kommentarer:
2014-11-04 @ 15:00:18
#1: Iris Bravestone

Är det där spelet, blodigt och sånt? Eller är det typ som minecraft, fast snyggare grafik???

Svar: Well spelet har lite blod i sig men inte alls mycket, blod kommer ändast ibland, men dock tycker jag blodet i spelet inte är farligt, ser typ ut som ketchup hahah xD
Spelet innehåller strider och så men det vänjer man sig vid, dock är har spelet en åldersgräns på 16 men jag är 14 och spelar, tycker inte det är farligt enligt mig, och mina vänner som är yngre än mig spelar också så :P men i spelet finns mycket fantastiska saker och bara har så många möjligheter, tar det ofta lugnt och Rider runt med vänner osv :3
Men det är ditt val om du vill börja spela, och om du gör börjar spela så tror jag inte du kommer ångra dig :) ♥
Sonya Nightstorm

2014-11-05 @ 14:07:14

När får man en häst? D: Det går sakta för mig att springa xD -.- Och det går ju inte köpa en häst >.< Får man en i ett uppdrag? Isånna fall viket?

Svar: Man får en häst i ett uppdrag nära det stället man kan köpa hästar, tror man ska vara lvl 5 eller nåt, man kan annars köpa häst för 10 silver (+5 silver för vita seed) Men man får en häst gratis i ett uppdrag :)
Sonya Nightstorm

2014-11-08 @ 09:13:18

en fråga sonya är det där spelet gratis eller kostar det

Svar: Gratis! dock kan man vara en patron (Membership) men man klarar sig bra utan det också :3
Sonya Nightstorm

2014-11-21 @ 16:57:46
#4: Hillevi

Var köper man hästar? Jag vet att det ska va såna där "lådor" men det finns inte där jag är tror jag?..

2015-08-10 @ 20:59:57
#5: Alva Diamondwatcher

Jag vill börja spela Archeage, men jag är lite rädd om min dator xP Och jag är bara 12, men rekommenderar du det? :D Och man ska väl inte installera typ tusen saker va? :p

Svar: (Sorry för sent svar)Om du ännu har samma fråga så är det såhär cx
Archeage är rated t för teen (tonåring) Men tycker själv att det är ett ganska milt spel. Det är ju inte som starstable och Aa har våldsammheter men Mina vänner spelar/spelade det och de var ca 12-13 år och de älskade spelet.
Med datan är det så att aa behöver mycket rum och en ganska bra dator för att kunna fungera så bra som möjligt. Om man inte har en gaming dator kommer spelet lagga. En gammal dator kommer också lagga. Och instalationen kan vara 10 min till tillochmed 5timmar beroende på datan.
Hoppas detta hjälpte någolunda och förlåt för supersent svar ^-^"
Sonya Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: