sonyanightstorm.blogg.se

2014-10-31
14:06:24

Archeage med Tilde!

Spelade Archeage med tilde Aka Rebecca Rainfield, hon skapade en gubbe på Aier (servern jag spelar på) och tog lite bilder cx
 
Dat moment when u get your first horse :D ♥
 
 
♥_♥
 
Iiip So cuteeee :D
 
RUUN SILVER RUUN :D
 
Kossor is love in the background :3 
 
So Peaceful! :D
 
Racing! :D
 
Omg dat pose *.*
 
Sedan rollade vi typ bondeflickor :P
 
Mulle och Silver är så söta *.*
 
 
 
Kommer nog logga in på sso idag för att fixa lite spöken :D woop woop :D
 
Bye!
 
 
Kommentarer:
2014-10-31 @ 17:38:19
#1: Anastasia...( ännu en gång till.. )

Hej :D jag e typ jättejobbig nu, ik. Men jag har två gubbar på servern Nebe och jag kan inte göra andra gubbar på andra servrar.. vet du varför? :c
// sia

Svar: du borde kunna, man kan högst ha 4 accs på en server och sammanlagt 6, du borde bara kunna trycka på aier servern och göra en gubbe där... du kan söka på yourube heheh xD
Sonya Nightstorm

2014-11-01 @ 03:24:52
#2: Becca aka Tilde

Hade också det problemet du måste radera en av gubbarna på den serven då ska det gå ;33

2014-11-01 @ 03:24:52
#3: Becca aka Tilde

Hade också det problemet du måste radera en av gubbarna på den serven då ska det gå ;33

2014-11-01 @ 07:38:35
#4: Anastasia

Jo, har försökt med det också. Det går att göra en annan gubbe på den servern jag var på men ingen annan. :/ Men tack! jag ska se vad jag kan göra (:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: